Ga naar inhoud

280x word niet gezien de pc


Aanbevolen berichten

Hallo,

Vandaag dus mijn nieuwe (mp) 280x van Asus binnen gekregen, en gelijk ik mijn pc gebouwd.

Nu is het leuke dat ik dus geen beeld krijgt op mijn scherm. De tv heb ik via hdmi aangesloten .

Dus heb ik heb ik een andere video kaart aangesloten in mijn 16x slot, werkt perfect.

280x aangesloten via een xxxx naar 16x dingetje (wat al die miners gebruiken) en tada beeld, niet via de 280x maar via de 5450 ofziets.

Maar de 280x werd gezien door windows en windows update installeerde braaf de 5450 driver waarna hij opnieuw opstartte en toen lekker vastliep, ivm de drivers ofzo ik weet niet waarom. Maar de 280x lijk wel gewoon te werken maar niet in de 16x slot Of is gewoon stuk.

En hier nog even de specs:

Besturingssysteem

Windows 7 Home Premium 64-bit SP1

Processor

Intel Core i7 3770K @ 3.50GHz 28 °C

Ivy Bridge 22nm Technologie

RAM

8,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)

Moederbord

MSI B75MA-E33 (MS-7808) (SOCKET 0) 28 °C

Grafisch

CVTE TV (1360x768@1Hz)

Intel Standaard-VGA grafische adapter (MSI)

Opslag

119GB OCZ-VERTEX4 ATA Device (SSD)

1863GB Seagate ST2000DM001-1CH164 ATA Device (SATA) 32 °C

Optische schijven

HL-DT-ST DVDRAM GH24NS90 ATA Device

Geluid

Virtual Audio Cable

En en voeding is 650 watt bronze cooler master.

Alvast bedankt voor de reactie,

Martijn

aangepast door damoriamarti
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog even de kaart in de pci naar 16x slot gedaan en verbonden met de tv en ik kreeg even windows liep vast en toen zwart beeld.

Dus ik weet het even niet meer, vanavond mijn broertjes pc maar even open maken en naast mijne zetten en testen of mijn 280x het wel in zijn pc doet.

aangepast door damoriamarti
taalfoutje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, probleem zelf opgelost.

Gisteren voor 22:00 uur bij Alternate een ASRock P75 Pro3 mobo bestelt.

Vandaag om 10 voor 4 binnen gekomen (wat veels te laat was, normaal komt het hier rond 10 uur) en in mijn pc ingebouwd.

Works like a boss, mijn tip voor iedereen, blijf weg bij MSI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.