Ga naar inhoud

acer batterij niet herkend


kevind

Aanbevolen berichten

Allen,

Even geleden dat ik jullie nog om hulp vroeg..

Ik heb hier een acer laptop ( windows 7 , amd dual core processor, 4 gb ddr3, fabrieksdatum 3/2011)

De laptop gaf enige tijd geleden plots aan dat de batterij aan vervanging toe was. Hij werkte nog wel maar gaf niet meer aan hoe vol/leeg hij nog was. Dus als gevolg dat hij regelmatig uitviel.

Batterij is nu vervangen door een originele acer batterij van hetzelfde wattage en amperage.

De laptop starte op met de batterij en zonder oplader. Tot windows voorbij en dan gaf hij aan batterij niet herkend en viel uit. Sinds dan ging hij enkel nog aan met oplader.

Dacht eerst dat het aan de batterij lag. Batterij ingewisseld en een nieuwe gekregen.

Zelfde scenario ....

Ik heb het volgende geprobeerd :

Batterij kalibreren

alle nodige en denkbare update's proberen uitvoeren, geeft altijd aan de laatste nieuwe te hebben.

wat ik nog kan doen :

bios updaten en/of alles opnieuw instaleren maar probeer liever eerst iets anders uit..

Niets helpt.

Iemand een idee?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.