Ga naar inhoud

aparaten starten niet meer op


tewisani

Aanbevolen berichten

Ik heb een AMD Athlon Dual Core Processor 4450B.

Ik kan alles gewoon opstarten maar kan geen programma's meer starten kan een tijdelijk bestand dat nodig is niet vinden. Het toetsenbord werk ook niet meer. Bij het nakijken van de app data komt ik de volgende meldingen tegen

* bij eigenschappen van MS Teredo Tunnuling-adapter: app status: dit apparaat start niet (code 10)

* bij Microsoft ISATAP Adapter # 2 idem

* bij Microsoft ISATAP Adapter idem

Hoe kan ik dit oplossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, dat had je niet gemeld....

heb je nog een vroeger herstelpunt?

dat een tijdelijk bestand niet gevonden kan worden geeft overigens te denken: tijdelijke bestanden horen niet een gewone opstartprocedure voor te komen.

dus: in veilige modus (via ms config of nog handiger: ccleaner) eerst maar eens de mee opstartende programma's uitschakelen, behalve je virusbeschermer.

en ook, om te beginnen, een complete scan met malwarebytesantimalware https://www.malwarebytes.org/ (free version download, en haal in installatieprocedure vinkje weg bij 'gratis proberen van de pro versie')

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.