Ga naar inhoud

asus r704a laptop, scherm gaat continue uit


lies92

Aanbevolen berichten

Al bijna vanaf het begin valt mijn scherm uit. Terwijl ik aan het typen ben, een film aan het kijken ben en ook niet op een vast moment. Op gegeven moment met stopwatch erbij gezeten en het is soms na 1 minuut, soms na een paar minuten. Energiebeheer al aangepast, beeldscherm uitschakelen heb ik 'NOOIT' gekozen. En toch blijft het gebeuren. Het knippert een aantal keer en gaat dan uit. Het maakt ook niet uit of ik meteen op mijn muispad ga schuiven, na het knipperen gaat het scherm op zwart en als ik de mousepad aanraak gaat het weer aan. Tis ook om gek van te worden! Ik heb al speccy gedownload, hier de link: http://speccy.piriform.com/results/yqHLMuOapRxhdkfgXfAcTVN

Weet iemand nog een oplossing? Bij voorbaat heeeel hartelijk dank!

Liesbeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Lies92,

( @Asus: Excuseer dat ik er mij opeens kom tussen gooien ;-) )

Ik wou gewoon even meegeven dat het probleem waarschijnlijk niet aan een oververhitting ligt, dat is vast te stellen aan de temperaturen van uw GPU, CPU en harde schijf. Wél kan kan er een probleem zijn met uw videokaart: die kan bijvoorbeeld defect zijn. Wat je eventueel al eens kunt testen, is of je beeld kunt krijgen (én voor een langere tijd als voordien) op een extern beeldscherm/monitor als je dat ter beschikking hebt. Is dat niet het geval, kan dat wel eens aan de GPU / videokaart liggen ...

Hopelijk word je hier al wat wijzer mee.

aangepast door Thedarkness
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lies92,

welke is de actuele stand van zaken ?

Heb je dit probleem ook wanneer je in de veilige modus werkt ?

Kan je de volledige type-aanduiding van je laptop vermelden, je vindt deze terug op de onderzijde van het toestel, op je factuur, originele doos, ...

Heb je ondertussen al een antwoord op bovenstaande vragen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.