Ga naar inhoud

asus start niet op


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een asus p5n e sli en ik kom niet verder dan het aller eerste scherm waar type asus staat zo als ( boven in de hoek staat asus iets er onder staat p5n e sli zegmaar bios begin dan kan je op Del en Tab drukken

Iemand een iedee hoe dat kan

Mvg richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op tab gedruk waneer ik op aanknop druk dan kom je in een ander scherm dan zit hij daat vast en als ik f8 in druk komt er testaan loading boot menu en dan zit hij vast

- - - Updated - - -

( staat als het goed is xp op ) maar wil 7 op hebben maar ik kom niet verder dan post menu

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je dat bootmenu weg-entert (dan start ie default op) meteen daarna weer f8 tokkelen.

moet je van xp nog bestanden afhalen? zoja, hang de schijf dan in een andere pc om data over te pompen.

daarna, of indien zo nee, w7 cd erin en daarmee opstarten via dat bootmenu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet verder komen dan dat post menu komen dus kan niet op enter drukken of op f8 drukken. en als ik f8 in hou naa riset dan krijg Loding bios bij post menu maar dan zit hij al vast dus gaat niet verder alles zit vast kan hem alleen weer uit doen en weer opstarten als ik dan tab in gedrukt hou kom ik in andere lost menu maar dan zit hij weer vast kan ik weer opnieuw beginnen heb gehoord dat het aan geheugen kan liggen. Dus zal straks ff kijken of dat het is

- - - Updated - - -

Dus van cd kan niet zo ver komt de pc niet

aangepast door h22a vtec
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.