Ga naar inhoud

Computer loopt vast tijdens het spelen van een spel


eightblock

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ben nieuw dus leuk om kennis te maken met jullie bij deze:top:

Sins kort loopt mijn computer vast tijdens het spelen van world of tanks.

Zodra ik een spel ga starten(ik zit dus al in het spel) loopt hij na 10 sec ong vast en kan compleet niks meer met de comp hij reageert nergens meer op.

Heeft hij nooit eerder gedaan, hebben jullie een stappenplan die ik kan volgen samen met jullie om er achter te komen of uit te sluiten wat het wel/niet is??

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik ben een beetje verslaafd aan het spel:thumpdown:

post-50395-1417705988,3691_thumb.jpg

Evt bijz. update van spel geweest, update van grafische kaart te vroeg afgesloten maar later opgelost, 3 mnd geleden per ongeluk mijn processor los gehad.

Ik zeg niet dat het hier door kan komen, maar wilde dit even kwijt ter info.

Hier mijn gegevens, hoop dat ik het goed gedaan heb.

Vriendelijke groet Igor

Link naar reactie
Delen op andere sites

een warmteprobleem lijkt uitgesloten gezien de temps in je plaatje.

dus: ik zou dat spel eens helemaal grondig deïnstalleren (via configuratiescherm-programma's), het register laten cleanen door ccleaner, en de pc een echte herstart geven (dus niet 'uitzetten' in slaapstand, wat standaard op veel w7 machines zo is ingesteld)

daarna spel opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zou natuurlijk je hd kunnen testen en je geheugen, maar ik denk dat dat niks oplevert als de pc verder normaal (ook qua snelheid) reageert.

je kan ook de drivers van je videokaart nog eens vernieuwen.

maar de makkelijkste beginactie is in dit geval de gesuggereerde herinstallatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.