Ga naar inhoud

Custom USB maken


Aanbevolen berichten

Hallo

door een situatie die ik heb leek het mij handig om van 2 usb-kabels 1 nieuwe aan elkaar te solderen.

Ik heb namelijk een projector met een female type a mini ingang en een gewone usb. Om mijn usb rechtstreeks met de projector te verbinden had ik dus een 'speciale' usb-kabel nodig.

ik begon van [male (type A) -female (type A)]-Kabel en een [female (type a)- male (type A MINI)]-kabel

Mijn doel was om een [female (type A) - male (type A Mini)]-kabel te maken, zogezegd zo gedaan.

Nu wou ik mijn custom kabel in een projector steken om bestanden vanaf een usb te lezen, maar mijn projector leest de usb niet af. Zou ik mijn kabel verkeerd aan elkaar gesoldeerd hebben of was mijn gedachtegang over vlug vlug een kabel creëren te simpel en dus niet mogelijk in de praktijk.

Het is de eerste keer dat ik zoiets probeer te maken, dus het kan zijn dat ik iets simpels over het hoofd gezien heb.

Ik voeg wat foto's bij, voor het geheel wat duidelijker te maken, maar de enige camera die ik heb is de voorste op een smartphone (is niet echt handig als je iets anders dan je hoofd wil zien :P). Ik hoop dat je er iets op ziet.

post-48893-1417705755,7284_thumb.jpg

post-48893-1417705755,7733_thumb.jpg

post-48893-1417705755,8467_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.