Ga naar inhoud

D Schijf verdwenen


primedelta

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, mijn vriendin haar PC begon gistere traag en raar te doen met een raar klik geluid dat die constant maakt en nu is de D schijf waar alle belangerijke dinge op staan, is er een manier om die terug te krijgen of de dingen eraf te halen?

PC Helpforum moderator bericht:
Ik heb het e-mailadres op de afbeelding verwijdert om spam te voorkomen.

post-45853-1417706056,3054_thumb.jpg

aangepast door clarkie
e-mailadres verwijderd om spam te voorkomen
Link naar reactie
Delen op andere sites

'k ben geen hardwarekenner, maar 'k heb het idee dat de schijf het opgegeven heeft.

Naast Recover kan je nog proberen Runtime (<klik!) te gebruiken, maar ik geef je niet veel kans. (nu: met niét te proberen win je al zeker niets )

Enne: (doorgeven :-) ): belangrijke data MINSTENS altijd op twee plaatsen bewaren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als bericht 4 niet lukt,heb ik één echte aanrader voor je

[h=1]iCare Data Recovery Free[/h]Tijdje geleden heb ik van overleden schijf, kon die met niks meer benaderen ,zelfs niet met Linux, heb HDD aan desktop gekoppeld...Icare laten lopen,heb duizenden fotos,docs,tot videos toe kunnen terug halen!Die kennis was dol gelukkig!

Vermeld wel gebruik de pro versie!!!Wie weet doet free ook zijn werk.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.