Ga naar inhoud

Desktop werkt zeeeer traag na stroomuitval...


edpo

Aanbevolen berichten

Toen ik bezig was op mijn pc viel plots de stroom uit.... na verhelpen panne wil ik mijn PC

terug opstarten, maar dat was blijkbaar tegen zijn goesting...

na het blauwe scherm te hebben gekregen is het programma gestart om problemen te verhelpen.

dit heeft een hele tijd geduurd en de pc is terug opgestart, maar heel traag...

Ook kan ik geen enkel programma meer openen zonder dat er een melding op het scherm komt dat het niet kan worden gestart.

En dan opeens werkt alles wel voor een 15 seconden...

Wat kan het probleem zijn ?

Groetjes

Ed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een computer heeft nogal een aantal processen lopen op de achtergrond, bij een stroomuitval worden die abrupt stop gezet zonder reden en dat kan nadien voor problemen zorgen.

het beste nu zou kunnen zijn dat je even de computer herstart en vijftien minuten ongemoeid laat, dus nergens op klikken en geen taken uitvoeren zoals het opstarten van programma's.

laat even de computer gewoon doen tijdens die vijftien minuten.

Als nadien de computer nog steeds abnormaal traag is kan je eventueel een systeem herstel doen naar een punt dat voor de stroomuitval ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat er geen herstelpunten gevonden word, en normaal moeten er aanwezig zijn.... ze zijn gewoon niet bereikbaar of verdwenen.

De PC komt inderdaad, na hem gerust te laten (8uur) tot zijn positieven.... maar voor +/- 15 seconden, dan staat alles vast en knippert de LED van de Hd, zo kun je zien dat er iets bezig is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.