Ga naar inhoud

driver moederbord?


wendy gilissen

Aanbevolen berichten

de laptop werd volledig geformateerd omdat die rottige win 8 erop stond en daarna win 7 erop gezet daarom dat de SM-buscontroller en dat ander ding nu geen driver heeft.

health monitor kijkt alleen naar de stat van sommige dingen als de batterij, hd etc...

ik moet echt de juiste driver voo moederbord vinden en die vind ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk type Toshiba is het exact? Ik kan het zo snel niet opmaken uit Speccy.

Het typenummer is doorgaans zichtaar ergens rond het scherm of toetsenbord.

SM buscontroller drivers zijn vaak universeel te installeren, en wellicht werkt een windows8 driver voor de decrypt unit ook wel op windows 7.

Iniedergeval het proberen waard als we die kunnen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat heft dat met de drivers te maken? mijne man heeft dat erop gezet.

 

Dat is geen antwoord op de mijn vraag.

Heel veel kans dat het hier om een illegale Windows versie gaat en het heeft inderdaad rechtstreeks niks met het zoeken naar drivers te maken maar zulke versies kunnen problemen geven en op dit forum wordt geen hulp verstrekt bij het oplossen van problemen die verband houden met illegale software.

 

Trouwens op je laptop is een herstelpartitie aanwezig of je zou in het bezit moeten zijn van recovery schijfjes daar mee zet je een laptop perfect terug naar de dag van aankoop en heb je geen geknoei met mogelijks illegale software en een zoektocht naar drivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.