Ga naar inhoud

Er worden onbekende mappen op mijn externe HD aangemaakt.


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een Externe HD , 465 GB .Bestandssysteem NTFS er worden mappen in aangemaakt die ik er niet op gezet heb . sommige mappen zijn leeg, en in sommige mappen zit IE explorer of Firevox. Kan ik deze mappen zonder problemen verwijderen .

post-48418-1417706013,2716_thumb.jpg

post-48418-1417706012,9831_thumb.jpg

post-48418-1417706013,2382_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die .tmp mappen kunnen volgens mij zo weg. Daarvoor zijn het immers .tmp mappen. Zelf zou ik wel willen weten wie die mappen plaatst. Analyseer daarom de inhoud goed om te ontdekken waar ze vandaan kunnen komen.

Twijfel je, verplaats dan al die mappen naar een nieuwe map ("mag straks weg"). Als er dan niet om gevraagd wordt, kun je ze alsnog verwijderen.

Ik zou ook mijn instelling van "beeld" op "details" zetten. Dan krijg je meer info. Bv. op welke dag ze aangemaakt worden (eventueel, als je dat instelt zelfs een hele waslijst meer aan info: rightklik in een van de kolommen van de verkenner en kies "meer").

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het plaatje is onduidelijk maar vaak kunnen mappen met allerlei cijfer en lettercombinaties ook gewoon verwijderd worden. Zal niet altijd waar zijn. Vandaar dat ik er voor pleit een ander instelling te kiezen. Dan krijg je echt meer info (dan zie je ook de aanmaakdatum en extensie). Dat biedt allemaal mogelijkheden om betere conclusies te trekken. Dat kan natuurlijk ook tijdelijk, of alleen voor bepaalde mappen. Zelfde recept: Bij twijfel even apart zetten en later alsnog weggooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.