Ga naar inhoud

Exteren HD wordt niet meer weergegeven in mijn computer


DD007

Aanbevolen berichten

Beste forum lezers, ik heb sinds gisteren een probleempje met mijn extere HD. Deze is een portable iomega EGo aansluiting via USB. Als ik mijn computer opendoe zie ik de schijf niet staan. Ik zie ze wel bij de functie uitwerpen externe apparaten. Ik heb ook al gekeken in computerbeheer en vind daar een schijf 1 (niet de naam die ik ze gegeven had) die blijkbaar niet toegewezen is, aan de hand van het volume van de schijf vermoed ik dat het de imoga schijf is. Via Stellar Data Recovery vond ik ook deze schijf 1 terug en ben ik nu aan het proberen om op z'n minst de data te kunnen recupereren van deze schijf maar Stellar heeft gisteren een ganse avond nodig gehad om een scan uit te voeren en bij de volgende stap om de boomstructuur te vinden van de data is Stellar al de ganse nacht to nu nog bezig met de data te scannen, dit lijkt me lang en ik ben bang dat ik misschien alle data op deze schijf kwijt zal zijn. Heeft iemand suggesties wat ik best onderneem ? Ik heb geen backup van deze data .... Met dank voor eventuele reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dank voor dit bericht, als ik rechtsklik op de niet toegewezen schijf zoals getoont wordt in de handleiding krijg een ander scrolldown menu, de optie "stationsletter en paden wijzigen" wordt niet getoond.

---------- Post toegevoegd om 16:01 ---------- Vorige post was om 15:59 ----------

Ik krijg enkel de mogelijkheid om "Nieuw eenvoudig volume" "Eigenschappen" en "Help" te kiezen. Verder staat in het scrolldown menu (maar in grijs die niet mogelijk om te selecteren) "Nieuw spannend volume" en "Nieuw stripped volume"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.