Ga naar inhoud

externe harde schijf komt niet meer op laptop


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb voor dit probleem al ff gezocht op dit forum maar vond niet direct een oplossing, dus stel ik de vraag zelf maar.

ik sinds verleden jaar een externe harde schijf van het merk WD Elements.

Nu heb ik deze week een nieuwe tv gekocht en daarna had ik de harde schijf op de tv aangesloten, videos bekeken die erop stonden.

nadien heb ik op de tv iets aangeklikt om aan te geven wat er opgenomen wordt op die tv, op die harde schijf komt.

sinds ik dit gedaan heb kan mijn laptop de externe harde schijf niet meer vinden als ik die aansluit.

enig idee wat het probleem is?

mvg Enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

nadien heb ik op de tv iets aangeklikt om aan te geven wat er opgenomen wordt op die tv, op die harde schijf komt.

Dat zal door bovenstaande komen.

En als je iets van TV opneemt op een harde schijf zal je dat meestal niet kunnen afspelen op je PC.

Ga eens naar schijfbeheer en kijk of je schijf daar aanwezig is.

Schijfbeheer kan je snel bereiken door de toetsencombinatie Windows + X te gebruiken.

In het snelmenu dat dan verschijnt klik je op schijfbeheer.

Je mag altijd een printscreen maken van schijfbeheer en in je volgend bericht plaatsen.

Hoe je die printscreen kan maken lees je hier (klik erop), hoe je die in je volgend bericht moet plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.