Ga naar inhoud

fn toets op laptop Qforce


Aanbevolen berichten

op sommige laptops (Toshiba bijv) is de standaard dat de f-toetsen als basis de functie krijgen van de symbooltjes (wifi, touchpad, etc).

wil je dan een functietoets gebruiken dan moet je dat doen via de fn-toets.

ken qforce niet, maar wellicht is er zoiets aan de hand? (de handleiding lezen wil nog wel eens nuttig zijn...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het gebruik van de fn toets kan ik de blauwe toetsen gebruiken die telkens rechts onder op meerdere toetsen staan.

Welnu ik kon die functie niet terug afzetten en terugkeren naar het gewone gebruik van die toetsen.

Intussen heb ik de oplossing gevonden door nogmaals op de fn toets + de numlock bovenaan rechts van het toetsenbord te gebruiken.

Het gaat hier namelijk over de laptop van mijn echtgenoot die als numlock toets eigenlijk de hoofdlettertoets gebruikte, gezien hij daarmee de cijfers van zijn toetsenbord dan kon gebruiken.

De oplossing is dus wel degelijk: fn toets + numlock samen indrukken en men komt terug naar het gewone gebruik van het toetsenbord.

Thanks voor jullie tussenkomsten. :top:

Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.