Ga naar inhoud

Geluid


R.G

Aanbevolen berichten

Ik heb al een tijdje last van mijn geluid als ik bijvoorbeeld youtube filmpjes kijk. de eerste 5 minuten heb ik gewoon normaal geluid maar daarna stopt mijn geluid weer voor 10 a 30 sec en dan doet me geluid weer normaal voor 1 a 60 sec en zo gaat het dan de hele tijd door. niet alleen bij youtube maar ook op alle andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag R.G,

Een liedje afspelen vanaf de harde schijf.

Daarmee bedoel ik een liedje af te spelen die op je computer is opgeslagen.

Als voorbeeld gebruiken we een liedje dat op iedere Windows 7 systeem staat opgeslagen op de harde schijf.

Ga naar start en klik vervolgens op "Muziek" met de linker muisknop (zie screenshot)

[ATTACH=CONFIG]32014[/ATTACH]

Vervolgens dubbelklik je op de standaard map die op iedere Windows 7 staat "Voorbeelden van muziek" (zie screenshot).

[ATTACH=CONFIG]32015[/ATTACH]

gemakshalve klikken we met de rechter muisknop op het liedje "Sleep Away" (zie screenshot) of je mag een ander liedje kiezen ook natuurlijk.

[ATTACH=CONFIG]32016[/ATTACH]

in het menu dat daar op volgt kiezen we met de linker muisknop voor "Afspelen" (zie screenshot)

[ATTACH=CONFIG]32017[/ATTACH]

Normaal wordt nu de standaard muziek speler (Windows Media Player) geopend en zal automatisch het gekozen liedje worden afgespeeld.

Luister naar het muziekje

Heb je nu ook haperingen met je geluid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.