Ga naar inhoud

Grafische kaart onzichtbaar in apparaatbeheer.


Asus

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb met veel interesse dit topic gevolgd : ( http://www.pc-helpforum.be/f171/verkeerde-geluidskaart-dxdiag-31557/ ).

Het gegeven : mijn laptop Asus ( hoe kan het ook anders...xD ...) type = N61Jv.

Specs , zie hier : ( Asus N61JV-JX002V-BE - Laptopshop.be )...ik geef dit enkel mee ter info, ik heb hem daar niet aangekocht.

Het 'ontbrekende' : mijn grafische kaart NIVDIA GT 325M in apparaatbeheer.

post-20447-1417704303,6619_thumb.jpg

Speccy ziet deze grafische kaart ook niet...

post-20447-1417704303,7002_thumb.png

Een bezoekje aan de site van NVIDIA waarin ik de driver zocht en deze (opnieuw) wou installeren leverde bitter weinig op...

Download ging, maar installeren ging niet...er volgde een foutmelding...

post-20447-1417704303,7257_thumb.png

Er werd geen compatibele grafische hardware gevonden...

Oesje !

En nu...nu krab ik toch wel eventjes in mijn haarkes...xD

Nog eventjes meegeven dat de N61Jv perfect werkt ondanks deze 'problematiek'...:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Could be...was me ook al opgevallen...

Maar langs de andere kant stelde ik me tegelijkertijd ook meteen de vraag of Asus dat niet zou weten en dat dan wel zou inbouwen?...

Of volg ik een verkeerde piste?...

Nog effe herhalen dat ie het super doet maar dat ik enkel aan het 'neuzen' ben gegaan in mijn apparaatbeheer tijdens het volgen van het topic van Fredman dat ik aanhaalde in bericht nummer 1...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar geval,ook de Asus site geeft 2 drivers op voor zowel de Intel chip als de NVidia chip!!

Je moet je type maar eens ingeven op de suport site en zoeken naar de drivers.

Download daar de NVidia driver eens en kijk dan of deze wel geinstalleerd geraakt.

Zou het geen hybrid systeem kunnen zijn?

Gewoon gebruik dus Intel en zodra je zwaardere grafische zaken gaat uitvoeren zoals bv. een game dat die dan overgaat op NVidia!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook de tip uit bericht 8 van stegisoft biedt geen oplossing, geeft ook foutmelding --> geen hardware gevonden.

Vandaag laptop gedemonteerd en fysisch is alles dus wel aanwezig...meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om fan grondig te cleanen... ;-)

Blijkbaar ben ik niet de enige met deze problematiek op dit type laptop...

Geef in Google eens het volgende in : N61Jv nvidia GT 325 not detected

Contact met computerboer leverde enkel de suggestie op om laptop binnen te brengen, maar deze is zo goed als onmisbaar...

Nog wat gesnuffeld in bios (American Megatrends), daar vind ik PCI niet terug...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.