Ga naar inhoud

Hardeschijfstations (bijna) vol


alik

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Na een kleine week mag je idd je topic wel eens omhoog kicken :D

Maar nu terzake: ik vermoed dat jij in jezelf zegt: mijn schijf vol? dat kan niet ! (anders zou ik je topic niet begrijpen)

als ik 'erop' klik: waar klik je dan op? op die melding of wat?

tevens: als je in je verkenner naar je D-schijf gaat: zie je dan niet wat er allemaal plaats in neemt? Of is het zo, dat - wat er allemaal op staat - helemaal geen 333 Gig plaats kan innemen?

Als je in je verkenner rechts op je D klikt en naar eigenschappen gaat: wordt dan ook gezegd dat je nog zo weinig plaats hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Na een kleine week mag je idd je topic wel eens omhoog kicken :D

Maar nu terzake: ik vermoed dat jij in jezelf zegt: mijn schijf vol? dat kan niet ! (anders zou ik je topic niet begrijpen)

als ik 'erop' klik: waar klik je dan op? op die melding of wat?

tevens: als je in je verkenner naar je D-schijf gaat: zie je dan niet wat er allemaal plaats in neemt? Of is het zo, dat - wat er allemaal op staat - helemaal geen 333 Gig plaats kan innemen?

Als je in je verkenner rechts op je D klikt en naar eigenschappen gaat: wordt dan ook gezegd dat je nog zo weinig plaats hebt?

Ik klik idd op de melding die komt waarop staat dat mijn station vol is...

Als ik op eigenschappen klik, komt dit: xyddc.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.