Ga naar inhoud

HDD draait constant aan 100%


Dimi12

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

het is nu een kleine maand dat ik men nieuwe hp pavillion laptop heb op windows 8.

nu sinds gisteren merkte ik dat hij zeer traag opstart en zeer traag werkt in het algemeen.

ik keek naar het taakbeheer en zag dat men HDD constant aan 100% draait terwijl er geen zichtbare processen zijn waarmee de HDD bezig is.

dit zorgt ervoor dat ik bij elke stap die ik wil doen ik 1 a 2 minuten moet wachten.

ik heb al een systeemherstel gedaan naar een week geleden toen hij nog vlot werkte, maar dit baat niet.

nu momenteel ben ik een virusscan( met avast antivirus) aan het uitvoeren en hopelijk bots ik hiermee op iets, maar ik heb men twijfels gezien avast nog nooit eerder iets heeft doorgelaten van virussen en ik wekelijks een snelle scan doe.

heeft iemand hier ervaring met een soortgelijk probleem?

ik wil het eerst graag zelf proberen oplossen alvorens ik men laptop terugbreng naar de winkel, want dan kan ik 2maand wachten op de herstelling en ik heb men laptop zeer vaak nodig.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

In veilige modus werkt hij wat sneller maar toch niet zoals het hoort. Het probleem is ietwat verbetert nadat ik het virtueel geheugen gelijk gezet heb aan het aantal ram geheugen die ik heb maar nog steeds blijft die hdd aan 70 a 80% procent draaien nu. Iets wat ik net ook opmerkte is dat na het opstarten mn laptop het geluid maakt alsof je een usb apparaat insteekt terwijl er niks aangesloten is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.