Ga naar inhoud

headset


Julian1234

Aanbevolen berichten

ik heb onlangs een nieuwe headset gekocht de hyperx cloud ik vind alles goed behalve de microfoon bv als ik op teamspeak zit dat horen ze soms ruis en als ik dan muziek op zet dan horen zij ook die muziek misschien kunnen jullie me helpen met het goed instellen van de microfoon enzo btw ik weet niet of ik het in het goede topic heb geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Julian1234,

Moet je toevallig geen driver installeren voor je headset ? Zo ja, misschien moet je deze eens opnieuw installeren. Ook kun je eens kijken of je headset herkent wordt bij Apparaatbeheer in het Configuratiescherm. Als je hem vindt, kun je dan eventueel proberen om de installatie ongedaan te maken via de rechtermuisknop en daarna opnieuw te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

we hadden een ongelukje met de auto dus ik ben niet gegaan misschien heb je nog een programmatje voor me ofzo dat ik et kan fixen

en heeft het niets te maken met dat de microfoon meer buitengeluid oppakt dan dat ze het geluid wat dichterbij is oppakt ofzoiets ik hoop dat jullie me nog kunnen helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Julian1234,

Het gaat toch om de Kingston Hyperx Cloud-headset, is het niet ? Op zich is dit zeker geen slechte headset, qua prijs-kwaliteit bv. , maar het enige en meest vervelende nadeel (zoals te zien op onderstaande afbeelding) is dat de mogelijkheid voor ruisonderdrukking bij deze headset niet voorzien is. Deze zorgt er voor dat tot 80% van het achtergrondlawaai gefilterd wordt.

[ATTACH=CONFIG]34471[/ATTACH]

Kun je toevallig eens een print screen nemen van Apparaatbeheer waar jij afgelezen hebt dat deze headset niet geïnstalleerd en/of aangesloten is ?

Mocht je toch nog voor een andere headset kiezen, raad ik je aan om een te nemen die oorafdekkend is en misschien zoieso best voor een headset te kiezen die maar één platform ondersteund, bv. enkel voor PC. Prijs-kwaliteit zijn deze altijd beter. Bijvoorbeeld deze of deze. (minstens microfoon ruisonderdrukking is aangeraden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ik ben toch nog naar de winkel geggaan en heb een andere headset kunnen ruilen ik heb nu de sennheiser pc350 hij werkt goed zit lekker zeker aanrader wat betreft de Kingston Hyperx Cloud-headset vond ik echt een bagger microfoon maar het geluid was wel gewoon goed nog bedankt voor uw snelle hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.