Ga naar inhoud

hp pavilion dv9000 Video probleem


Aanbevolen berichten

Mijn hp pavilion dv9000 Heeft een video probleem

Ik weet dat er in deze serie een probleem bij de koeling zit waardoor de chips kunnen oververhit geraken en dat je daardoor een black screen kan krijgen en weet immers ook hoe dit op te lossen maar als het dit probleem zou zijn zou ik dan op een externe scherm wel mijn beeld kunnen zien want dit is van mij wel het geval hopelijk kan hier iemand mij een helder antwoord geven

alvast bedankt :)

aangepast door codewarrior
Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal als je grafische kaart crasht door oververhitting denk ik niet dat je op een extern scherm beeld zou krijgen om dat je grafische kaart het op dat moment niet meer doet.

Kun je dan op dat extern beeldscherm je temperatuur bij het uitvallen meten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal als je grafische kaart crasht door oververhitting denk ik niet dat je op een extern scherm beeld zou krijgen om dat je grafische kaart het op dat moment niet meer doet.

Kun je dan op dat extern beeldscherm je temperatuur bij het uitvallen meten?

Ik zal dit vanavond eens proberen (ben nu op het werk), maar wat zou het probleem dan kunnen zijn een defecte connectie, of een defect lcd scherm?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je backlight kan wel stuk zijn, als je scherm zwart word schijn dan eens met een lamp op je beeldscherm en kijk dan of je wat ziet op het scherm.

De backlight is een soort verlichting achter je scherm waardoor je het beeld ziet, als dit stuk is word je scherm zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je backlight kan wel stuk zijn, als je scherm zwart word schijn dan eens met een lamp op je beeldscherm en kijk dan of je wat ziet op het scherm.

De backlight is een soort verlichting achter je scherm waardoor je het beeld ziet, als dit stuk is word je scherm zwart.

dit is niet het geval heb eens open gedaan en de lamp werkt weer maar nog steeds zwart scherm, alles ziet er goed uit en aan het moederbord ook enkel dit

het is een connector die vergaan is misschien kan het daar aan liggen wil je eens kan kijken naar de foto er van HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met een lamp op het scherm gericht nog steeds niets ziet zal je beeldscherm geen signaal krijgen terwijl een extern het gewoon doet.

Een grote kans dat de connector waarnaar je linkt mogelijk de oorzaak kan zijn, probeer deze eens op een af andere manier toch contact te laten maken.

Is dit de connector die in het volgende filmpje op 3:27 word losgemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.