Ga naar inhoud

Hp printer wil niet werken .


jetske

Aanbevolen berichten

Hallo mensen .

Ik heb een vraagje wij hebben een hp c4780 printer , scanner en kopieer app . maar sinds een dag op 2à3 . staat die printer op gepauzeerd .

Ik weet begod niet hoe het ding op pauze komt te staan en al helemaal weet ik niet op ik hem van die pauze moet afkrijgen .

Ik heb al geprobeerd hem opnieuw op te starten . (helpt niet )

Ik heb al geprobeerd alle kabeltjes 15 sec uit te trekken . ( helpt ook niet )

Ik heb al geprobeerd via het icoontje rechts onder maar daar vind ik niet echt wat .

En via het start menu van HP geraak ik niet verder .

Alvast bedankt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is heb je rechtsonderin een printer-icoontje. Dubbelklik daar op en als het goed is opent er een schermpje met de Queue van de printer.

Open het menu 'Printer' en als het goed is staat daar een vinkje voor: "Printer offline gebruiken" of "Printen pauzeren"

Beide mogen geen vinkje hebben om te kunnen printen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gedaan wat u schreef maar dat wil niet werken ik krijg wel de start menu , ik heb zelf een knop status daar kan ik op klikken maar ik kan niets veranderen .

Als ik op de instellingen printer vraag krijg ik alleen de instellingen van het papier zeg maar .maar niet hoe ik de status kan veranderen .dit had ik ook al getest .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan denk ik dat je het verkeerde schermpje voor je hebt.

Probeer het eens op onderstaande manier.

Ga naar Start -> Apparaten en Printers (als deze optie er niet is ga dan naar Start -> Configuratiescherm -> Harware -> Apparaten en Printers)

Dubbelklik nu op de printer waar het om gaat. Het scherm van de Queue (of wachtrij) wordt nu geopend. Probeer nu nogmaals de handeling die ik voorschreef.

De instellingen (vinkjes) moeten ingesteld staan zoals deze afbeelding:

post-1340-1417705825,6341_thumb.png

Als voorbeeld is dit een "Foxit Reader PDF Printer". Ik denk dat bij "Afdrukken onderbreken" een vinkje staat, dit moet weggehaald worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.