Ga naar inhoud

HP Scanjet 3300c Scanner


RinusM

Aanbevolen berichten

Heren.

Ik heb thuis een scanner type HP Scanjet 3300c

Alleen ik krijg hem niet aan de praat, ik heb Windows 7 net een nieuwe PC.

wat kan hier het probleem zijn. driver of iets anders.

waar kan ik een driver voor deze scanner vandaan halen.. ( windows 7 in combinatie met HP Scanjet 3300c Scanner)

ik hoor het graag.

Groetjes Michel

Link naar reactie
Delen op andere sites

HP stelt voor deze scanner drivers ter beschikking t.e.m. Windows XP en ik heb helaas niet meteen een werkende oplossing gevonden, ook niet op de HP forums.

Wat je zou kunnen doen is Windows XP installeren op een virtuele machine, maar dat vind ik een zeer omslachtige en té verregaande "oplossing" ... mocht je werken met Windows 7 Ultimate, Enterprise of Professional dan zou je het gratis XP mode kunnen installeren, maar echt veilig is dat niet doordat de support voor Windows XP op 08 april dit jaar werd beëindigd.

VueScan claimt dat deze scanner kan werken met hun software onder Windows 7, maar die software is dan weer betalend ... kostprijs voor de Standard Edition is $ 39.95, voor de Professional Edition zitten we al aan $ 79.95 en dan, dan zitten we heel kort (zelfs over) de kostprijs van een hedendaagse AOI.

En dat laatste lijkt mij de minst omslachtige oplossing te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

VueScan is heel goed, ik gebruik VueScan voor CanoScan LIDE 70 scanner (voorheen aangesloten aan Windows XP) en nu aangesloten aan de iMac.

De scanner werkt perfect, ik zou wel de Professional edition aanschaffen -> Unlimitted free upgrades.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.