Ga naar inhoud

Hp server


Robbe Hoskens

Aanbevolen berichten

Beste ik heb hier thuis een hp server staan die van van ICT'ers van mijn school gekregen heb

als ik hem opstart krijg ik de raid configuratie enzovoort en ik wil windows vanaf een cd instaleren.

nu het probleem is : ik krijg geen tekst van druk op een toets voor booten vanaf cd de server gaat direct naar booten vanaf nic maar dat mislukt constant

ik heb booten vanaf cd ingesteld al first boot option en bij boot controllers staat alleen raid controller.

ik heb ook een harde schijf met windows al op eens in de server gestoken en de andere schijven los gekoppelt maar geen succes.

weet iemand misschien wat het kan zijn ?

moet ik een controller installeren vooraleer ik kan booten vanaf de schijf ?

alvast bedankt Mvg Robbe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je eens proberen de recentste versie van Windows Server te downloaden en te installeren, nl. Windows Home Server 2011.

- - - Updated - - -

Misschien ook eens proberen om de server aan een PC te koppelen en zo de drivers van de server proberen up te daten. Bovenstaande mag je vergeten: ik was even vergeten dat de server dit besturingssysteem niet ondersteund.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.