Ga naar inhoud

hp wifi printer print niet meer elke keer


ushous

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Al jaren hebben we een goed werkende hp p 1102w wifi printer in combinatie met een compaq 610 laptop. Enige weken geleden hebben we er een hp laptop bijgekocht. Op deze nieuwe laptop heb ik ook de wifi printer geinstalleerd. Echter toen deed de printer het niet meer op de oude laptop. Omdat er 'word' op de oude laptop staat wilde ik de oude situatie herstellen en heb de printer verwijderd van de nieuwe laptop.

Nu is het zo dat als ik print, de printer het vaak niet meer doet. Het document blijft in de wachtrij staan. Nu is het zo, dat als ik de laptop opnieuw opstart, de printer dan wel begint te printen. Omdat ik al vele uren in dit probleem gestoken heb en er via de hp helpdeskfuncite niet uitkom, vraag ik jullie hulp. Het lijkt iets te maken te hebben met de onbereikbaarheid van de printer. Als ik bij de printerpoorten kijk is er wel een poort toegewezen, n.l. een advanced tcp/ip poort met het juiste ip nummer van de printer.

Ik heb de printer opnieuw geprobeerd te installeren met de cd. De installatie lukt niet; er komt op een gegeven moment de melding: 'De printer kan niet communiceren met een draadloze router of toegangspunt op basis van de opgegeven ssid. Tevens valt op dat moment het wifi netwerk weg. Ik kan dan pas weer verbinding krijgen als ik het modem reset en de laptop herstart(dus op standby zetten help niet).

Ook heb ik de laptop terug willen zetten, met systeemherstel naar een oud herstelpunt. Twee herstelpunten geprobeerd, maar systeemherstel werkt niet.

Dus als iemand dit probleem bekend voorkomt, s.v.p. hulp. B.v.d.

Paul(Hasselt, n.l.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.