Ga naar inhoud

Ik kan geen games meer spelen door troll stuurprogramma ??


Dakke2

Aanbevolen berichten

Beste iemand,

ik heb een tijdjes geleden last gehad van blue screen of death en nog zo'n zooi maar daar ben ik eindelijk vanaf maar nu is mijn besturingssysteem van mijn cd-rom speler verwijderd?! Daardoor kan ik bv bij age of empires wel nog de muziek ervan beluisteren in Itunes maar het spel zelf kan ik niet meer spelen!!

Nu dacht ik eventueel een systeemherstel te doen of terug naar de fabrieksinstellingen te gaan maar als ik dat doe, ben ik dan ook mijn antivirus programma kwijt??

Alvast bedankt iedereen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu dacht ik eventueel een systeemherstel te doen of terug naar de fabrieksinstellingen te gaan maar als ik dat doe, ben ik dan ook mijn antivirus programma kwijt??

Nee, tenminste als de antivirus ouder is dan de systeemherstel

Maar bij Fabrieksinstelling ben je wel kwijt.

Ik zou dit eerst doen:

Ga naar apparatenbeheer en verwijdert daar uw cdrom driver door met de rechtermuisknop op installatie ongedaan maken.

Herstart de pc en Windows zal dvdrom opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er ontbreken blijkbaar meerdere stuurprogramma's waardoor ik mijn cd-driver niet meer correct kan herinstalleren? Dat is toch wat ik eruit kan opmaken. M'n laptop werkt wel nog correct, ik gebruik hem vooral voor mijn studies dus het is geen ramp dat ik geen games meer kan spelen maar als er iemand nog een suggestie heeft laat het gerust weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

! Mogelijk heb je je installatie CD van Windows nodig, hou deze dus bij de hand

• Klik op Start

• Typ cmd

• Normaal krijg je nu een programma "cmd.exe" te zien in de lijst

• Rechts-klik hierop en kies voor Uitvoeren als administrator

• In het nieuwe scherm typ je: sfc /scannow

• Wacht tot deze klaar is en herstart hierna de computer

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.