Ga naar inhoud

interne blu-ray brander, LG modisk BD rewriter


dirklids

Aanbevolen berichten

Ik kan met mijn LG modisk wel CD en DVD's branden maar blu-ray lukt niet.

ik probeerde met de "panasonic blu-raydisc" BD-RE/BD-R om er raw- fotos mee op te slagen

Ik vindt hem ook niet terug in "apparaten" .

Wanneer ik met de leverancier belde vroegen die natuurlijk naar model nr, aankoopbon enz...

die heb ik helaas niet meer. Kan ik dat misschien op mijn pc opvragen? en met welk programma ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het over een LG maar ook over een Panasonic, ben je dus in het bezit van twee branders die blu- ray ondersteunen?

Heeft het ooit gewerkt?

Met welke brandsoftware werk je?

Welke schijfjes gebruik je?

Krijg je foutmeldingen, welke?

Voer ook onderstaande uit.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het apparaat-de brander is van het merk LG modisc bd rewriter,

de blu-ray schijven die ik geprobeerd heb te branden zijn van het merk panasonic blu-raydisc bd-re/bd-r

Het apparaat herkent de schijnen niet, MAAR het apparaat (dus de brander van het merk LG) wordt blijkbaar niet erkent door mijn PC)

het staat niet onder "apparaten" in het Windows configuratie scherm !

Het prog. SPECCY leverd het volgende:

Mediatype BD-brander

Naam HL-DT-ST BD-RE BH10LS38 ATA Device

Beschikbaarheid Werkend/Volle kracht

Mogelijkheden Random toegang, Ondersteunt schrijven , Ondersteunt verwijderbare media

Leesmogelijkheden CD-R, CD-RW, CD-ROM, DVD-RAM, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-R DL, DVD+R DL, BD-R, BD-ROM, BD-RE

Schrijfmogelijkheden CD-R, CD-RW, DVD-RAM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-R DL, DVD+R DL, BD-R, BD-RE

Configuratiemanager error code Apparaat werkt correct

Configuratiemanager gebruikersconfiguratie FALSE

Schijf E:

Geladen media FALSE

SCSI bus 1

SCSI Logische eenheid 0

SCSI Poort 1

SCSI Target ID 0

Status OK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is geinstaleerd als zijnde een blu-ray brander, maar heb hem tot nu toe alleen gebruikt voor CD en DVD te branden, ik wil nu blu-ray's branden en dat lukt dus niet.

Mediatype BD-brander

Naam HL-DT-ST BD-RE BH10LS38 ATA Device

Beschikbaarheid Werkend/Volle kracht

Mogelijkheden Random toegang, Ondersteunt schrijven , Ondersteunt verwijderbare media

Leesmogelijkheden CD-R, CD-RW, CD-ROM, DVD-RAM, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-R DL, DVD+R DL, BD-R, BD-ROM, BD-RE

Schrijfmogelijkheden CD-R, CD-RW, DVD-RAM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-R DL, DVD+R DL, BD-R, BD-RE

Configuratiemanager error code Apparaat werkt correct

Configuratiemanager gebruikersconfiguratie FALSE

Schijf E:

Schijfintegriteit TRUE

Geladen media TRUE

SCSI bus 1

SCSI Logische eenheid 0

SCSI Poort 1

SCSI Target ID 0

Grootte 407 MB

Status OK

Overdrachtsnelheid 2000 KB/s

Volumenaam Free164

Volumeserienummer DA017AD7

Weet je hier meer mee? blijkbaar andere info dan de vorige

Wat wil U zeggen met brandsoftware ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo gaat het nog lang duren voor we iets verder geraken vrees ik.

Ik vraag om het volledig speccy logje te plaatsen, dus niet enkel de info die jij door geeft, hoe dat moet kan je hieronder nog eens lezen.

Vermeld ook het volledig modelnummer, dat staat normaal gezien op je brander zelf.

Voer ook onderstaande uit.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

de blu-ray schijven die ik geprobeerd heb te branden zijn van het merk panasonic blu-raydisc bd-re/bd-r

ik wil nu blu-ray's branden en dat lukt dus niet.

Wat wil U zeggen met brandsoftware ?

Als je data of wat dan ook op een blu-ray wil branden moet je toch gebruik maken van software op je computer, dus welke software?

Of als je dat niet kan beantwoorden wat voer je juist uit om de data op die schijf te branden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.