Ga naar inhoud

kan iemand mij helpen


Aanbevolen berichten

beste,

ik heb een aantaldagen geleden een gamepc gekocht .

de eerste dag waneer ik de pc had liep hij super goed hij draaide met gemak bf4 in ultra naar 5 rondes gespeelt te hebben keek ik effe naar men taakbeheer en alles was normaal( processor 1-10%,memory 1-30%,schijf 1-20% en netwerk 1-10%) dan installeerde ik bf3 en dayz en gmod en alles speelde hij vloeiend dus het was 1 uur s'avonds en ik sloot de computer af .

de volgende ochtend startte ik men pc weer op en dan moest hij een windows update doen (wat normaal is) maar dat deed hij 5 keer opnieuw en nu wanneer ik men games wil spelen staat er in taakbeheer (processor 1-10%,memory 88%,schijf 1-20%,netwerk 1-15%) maar de memory en schijf worden super snel belast wanneer ik men games speel (in een lagere kwaliteit zetten helpt niet en op de 5 sec heb hapert hij effe en dan weer niet en dan weer wel , kan er iemand mij helpen want ik heb veel voor deze pc betaald en ik wil hem nu nog niet binnen brengen voor 1,5week kwijt te zijn , kan je me helpen dan hoor ik het graag

mvg denzel

spec van computer

Corsair Carbide 500R Black, 700 Watt Cooler Master voeding, Intel Core i7 4790 3.6 GHz, Stille koeling(Cooler Master TX3 evo), MSI B85-G43 Gaming, 7.1 Geluidskaart, Crucial Ballistix Sport 12GB DDR3-1600, 2000 GB Sata III Harde schijf, DVD Brander, Nvidia GTX 770 2GB,1Gbit netwerkkaart, Windows 8.1 NL 64Bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.