Ga naar inhoud

kan printer niet verwijderen van pc


Aanbevolen berichten

printer werkte niet goed meer en daarom wou ik hem terug installeren,maar tijdens het verwijderen kreeg ik de boodschap dat het niet toegelaten is de drivers te verwijderen en nu gaat er niks meer van de printer en kan ik de drivers ook niet meer installeren,al geprobeerd via de site van hp en het lukt ook niet.het is een hp all in one photosmart en win7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is een b210 en de reden was dat hij kuren had om af te drukken,maar dat kan het niet zijn want er stond nog een ander model in de printerlijst en die krijg ik er ook niet van af of terug op,maar die blijven wel in die lijst staan met een uitroepingsteken en ik heb die er proberen af te halen door op de icoon te klikken en met revo uninstall,gaat ook niet.bedankt voor u snelle reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je in je volgend bericht vermelden wat je verstaat onder kuren, want misschien is het verwijderen van de software ( printer) helemaal niet nodig.

Als de printer toch opnieuw geïnstalleerd wordt verwijder je de software via start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

Daar klik je de bewuste software van de printer en kies verwijderen.

Een andere mogelijkheid is inderdaad via Revo, waarom loopt het daar mis?

Je kan ook altijd een printscreen maken vanaf waar het fout loopt in Revo of in programma's en onderdelen.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier (klik erop), hoe je die in een volgend bericht kan plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.