Ga naar inhoud

krijg 2de beeldscherm maar niet werkend


JandeMann

Aanbevolen berichten

Hallo.

Heb op me vorige pc altijd 2 beeldschermen gebruikt en dit werkte prima. Dit was op een windows 7.

Nu heb ik een half jaar geleden een nieuwe pc gekocht met windows 8 erop.

mijn videokaart is een AMD radeon hd 7800 series. er zitten 2 slots op (om stekkers in te steken van beeldschermen)

nou had ik de juiste kabel niet (me 2de scherm is een VGA en de slot op me pc was DVI-D) dus heb ik een kabeltje

ervoor besteld. Deze kwam vandaag binnen, ik het inpluggen en wat een verassing. Me computer herkent hem niet.

- als ik naar apparaten ga staat er GEEN optie voor ''tweede beeldscherm''

- als ik naar apparaatbeheer ga onder beeldschermadapter staat er de AMD radeon HD 7800

- als ik naar apparaatbeheer ga onder beeldschermen staat er alleen 1x ''algemeen pnp beeldscherm''

Ben nou al een half jaar hiermee bezig. Ben heel dichtbij om te zeggen dat het aan de pc ligt

(terwijl de verkopers me hebben verteld dat het wel kon)

Heeft iemand misschien een idee wat ik nog kan doen? heb de afgelopen 6 uren op internet lopen zoeken

maar heb niks kunnen vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.