Ga naar inhoud

krijg geen draadloos internet


amandaahh

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit met een probleem..

Ik heb 2 maand geleden een packard bell easynote LE69KB laptop gehaald.

Nu kwam gister ineens iets vreemds dat ik wel internetverbinding had maar totaal niet op internet kon surfen. Wel als ik de laptop opnieuw had opgestart kreeg ik de eerste pagina die ik intikte te zien maar als ik erna een andere handeling verrichtte deed hij het al nietmeer. Dit probleem had ik zowel thuis als op school. De persoon die over computers op school gaat vond dit erg vreemd en wist dit ook niet. Toen heb ik mijn oom maar eens gebeld, die was gekomen en we hadden even gekeken waar het probleem zou kunnen liggen, we vonden niets en ik kwam op het idee om een herstelpunt te gaan doen misschien dat dat zou verhelpen. Helaas bleef die wel zeker anderhalf uur ermee bezig terwijl dat normaal iets van een paar minuten is, en ging dus niet verder meer ook. Toen dacht ik van misschien hangt die vast ofzo en heeft die de laptop even uitgedrukt. Toen deed die helemaal niks meer. Heeft hij een cd gehaald voor windows 8.0 pro erop te zetten. Deze geinstalleerd. Maar nu vindt die geen draadloos netwerk meer. Ik zal een foto ervan bijvoegen. De man op school kwam er achter dat er geen stuurprogramma's beschikbaar zijn. Deze wilde ik gaan downloaden op de website van packard bell maar als ik er dan op klik dan geeft hij de melding van dat de webpagina niet beschikbaar is. (overige pagina's kom ik wel op nu omdat ik een kabel erin heb zitten, dus dan werkt die wel).

Ik hoop dat jij me nog kan helpen.

En zit er nog garantie op omdat ik nu een andere versie geinstalleerd heb?

Alvast bedankt.

Groeten Amanda

post-48261-1417706012,4082_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan 2 soorten draadloos driver hebben:

Antheros of broadcom

Welke het voor geval is weet ik niet maar ik denk broadcom

Wat de netwerkcontroller betreft gaat het om netwerkkaart driver voor de lan.

Klik met de rechtermuisknop op netwerkcontroller en dan eigenschappen.

Dan tab details en dan verandert je apparatenbeschrijving in Hardware ID

Kopieer de tweede regel die je ziet

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.