Ga naar inhoud

laptop herkent mijn videokaart niet


Aanbevolen berichten

hallo

ik heb een laptop packard bell easynote lj71

ik heb er laatst nieuwe windows eropgezet 64 bit

na het kijken zag ik dat er dit stond 4 gb ram maar 3,75 gb beschikbaar

mijn videokaart share mijn ram hiervoor had ik 4 gb ram en 512 mb videokaart

na alle software te instaleren via amd nog steeds niks

als ik naar Configuratiescherm\Vormgeving en persoonlijke instellingen\Beeldscherm\Schermresolutie ga en daarna naar beeldscherm 2 zie ik de videokaart staan maar mijn computer herkent hem niet

wat kan het probleem zijn

mijn videokaart is amd m880g with ati mobility radeon hd 4200

Download Drivers

van deze site heb ik de software gehaald

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

mvg

martin

post-31418-1417705823,4994_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb je eerst alle nodige drivers voor hardware geïnstalleerd?

Die zijn te vinden op de site van packard bell.

Support Download

Lost dat je probleem niet op voer dan ook onderstaande uit.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hierbij stuur ik speccy screenshot zoals je ziet verbind hij niet met de videokaart hij deelt hem samen post-31418-1417705826,4077_thumb.jpg

- - - Updated - - -

zoals je ziet staat er Algemeen PnP-beeldscherm (1600x900@60Hz)AMD M880G with ATI Mobility Radeon HD 4200 (Acer Incorporated [ALI])

houdt in dat mijn videokaart defect is als hij de software niet installeert

post-31418-1417705826,3751_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je eerst alle nodige drivers voor hardware geïnstalleerd?

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Op de vraag hierboven kwam geen antwoord.

De afbeelding in je bericht is niet leesbaar en graag haden we een logje gezien door bovenstaande uit te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om welke reden heb je die back-up terug gezet?

Het terug zetten van een back- up is niet hetzelfde als een herinstallatie van Windows.

Maar heb je een back-up terug gezet of terug naar fabrieksinstellingen gegaan?

Je spreekt ook over " na alle software te installeren" wat bedoel je daar mee, komt dat door het terug zetten naar fabrieiksinstellingen of .......?

In het speccy logje wordt je videokaart wel weergegeven.

Kan je ook exact uitleggen wat er van je hardware niet werkt, heb je geen correct beeld of .........????

Link naar reactie
Delen op andere sites

had een andere hardeschijf die sneller is van de oude hardeschijf heb ik een backup gedaan alle bestanden gekopieeerd naar de nieuwe hardeschijf gedaan

hij herkent wel alles

alleen hij ziet mijn videokaart maar die gebruikt hij niet

4 gb ram en er staat 3,75 gb beschikbaar daarmee pakt hij mijn ram voor de videokaart

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.