Ga naar inhoud

laptop kan niet meer opgestart worden


ladyEG

Aanbevolen berichten

hallo

heb een vervelend probleem hier. Heb een laptop die nog opstart wanneer je de power knop indrukt, erna gaat hij naar het scherm dat hij niet correct is afgesloten en de opties normaal opstarten, veilige modus,... Wat je ook kiest hierna krijg je even een volledig zwart scherm en erna een blauwe flits. Daarna start de laptop weer op krijg je weer de opties om op te starten enzovoort. Zo gaat het hele tijd verder er is niks dat je kan doen behalve uiteindelijk de batterij eruit trekken om deze loop te beëindigen. Is er iemand die raad weet hoe ik de gegevens die nog op deze laptop staan kan recupereren? (mijn ouders hebben de gegevens namelijk nergens anders opgeslagen of een backup gemaakt ervan :dong: )

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kan je inderdaad al mee aan de slag ... een andere mogelijke optie is het uitbouwen van de harde schijf en deze met behulp van een adapter verbinden met een USB-poort van je PC ... kostprijs valt best mee en zo'n connector vind je in de meeste computerwinkels en online shops, hieronder een paar linkjes (zelf werk ik met de adapter uit link 3):

Linkje 1, linkje 2, linkje 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.