Ga naar inhoud

Laptop laadt niet goed meer op (ook niet met nieuwe oplader)


zoedb

Aanbevolen berichten

Hallo,

Een week geleden kon ik mijn laptop niet meer opladen.

Ik had al een tijdje problemen en kon hem enkel nog maar opladen als de kabel in een bepaalde positie zat, maar ik heb het zo lange tijd volgehouden.

Plots werkte mijn kabel helemaal niet meer, het lichtje op het bakje van de kabel brandde niet meer dus nu zijn we vandaag om een nieuwe oplader gegaan.

Deze werkt nu ook niet naar behoren: hij laadt ook enkel op in een bepaalde positie en als ik mijn pc dan aanzet werkt hij nog minder.

Waaraan zou dit kunnen liggen? Een contact in de computer dat niet goed meer werkt? De batterij zelf?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vrees dat het niet aan de lader ligt, maar aan de aansluiting van stroomkabel uit de lader op de pc.

die aansluitingen worden na verloop van tijd brak door veelvuldig in en uitpluggen.

daar helpt alleen een technisch mannetje die de boel kan openmaken en met een soldeerbout overweg kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.