Ga naar inhoud

laptop valt uit bij het inpluggen van de voeding stekker.


jens

Aanbevolen berichten

Het gaat om een Acer Aspire 8930G.

ik wil dus met recovery cd de laptop herinstalleren (omdat mijn hared schijf kappot was) (hetzelfde als je hem gewoon zou opstarten), eens hij bij het laden komt van microsoft corporation valt de laptop uit en herstart. Wel is het zo dit doet hij enkel wanneer de voedingsstekker insteekt, als ik enkel op de accu werk dan heeft hij geen probleem, maar aangezien de accu niet heel lang meegaat heb ik de stekker wel nodig. dus als ik op accu werk blijft hij werken, steek ik terwijl hij op accu werkt de voeding stekker in dan valt hij direct uit bij het inpluggen en vervolgens herstart hij.

aan de voeding zelf ligt het niet want ik heb al eens een andere laptop voeding gebruikt (van het zelfde type laptop) met het zelfde resultaat, mijn laptop lijkt een inwendig probleempje te hebben met de voedingsstekker.

Ik weet niet waar het probleem zich dan ergens voordoet aangezien hij uitvalt bij het aansluiten van de stekker.

Een draadje/ stekkertje dat los zit of slecht contact geeft?

Iemand een ideetje wat het probleem hiervan zou zijn en hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag Jens,

Als de methode van Clarkie niets zou uithalen, dan kan je altijd eens kijken of het toch toevallig geen software-probleem is en proberen om je adapter even uit te schakelen en/of de installatie ongedaan te maken via Apparaatbeheer, en daarna je laptop opnieuw op starten.

post-27652-1417705890,4865_thumb.jpg

aangepast door Thedarkness
Link naar reactie
Delen op andere sites

nja mocht ik mijn laptop kunnen opstarten zou ik dat willen doen ^^

Maar aangezien mijn hdd kapot was moet ik mijn windows herinstalleren dus kan ik hem niet opstarten ook :P

En een 2de adapter van mijn broer heb ik ook getest het probleem blijft, want mijn broer heeft er geen last van, dus het ligt wel degelijk aan mijn laptop :s

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.