Ga naar inhoud

Laptop veranderd constant van pc naar ac (adapter) mode


rickniel

Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende dingen geprobeerd:

Een andere adapter gebruiken --> hetzelfde probleem (lijkt mij dus niet aan de adapter liggen)

Batterij eruit halen en laptop opstarten --> werkt totdat ik een game ga spelen dan valt hij uit

Laptop uitzetten met adapter erin --> laad de batterij op

Ik heb dus werkelijk geen idee wat het probleem is, de adapter is het niet want ik heb er meerdere geprobeerd (3) en hij doet het zonder batterij maar de batterij lijkt het ook niet te zijn want die laad gewoon op als de computer uitstaat zonder onderbrekingen.

Graag hulp hierbij, alvast bedankt!

- - - Updated - - -

Ik bedoel natuurlijk van batterij naar ac mode (weet niet hoe ik de titel aanpas)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag rickniel,

welkom op PC-Helpforum.be. ;-)

Er zijn hier een aantal mogelijke oorzaken (intern stroomcircuit, connecties, DC-connector, ...) en helaas is het niet vanop afstand vast te stellen welk onderdeel nu precies de boosdoener is.

Een bezoek aan een hersteldienst zal meer duidelijkheid brengen ... mocht je laptop zich nog binnen de garantieperiode bevinden, dan is het aangewezen dat je contact opneemt met de verkoper of rechtstreeks met de fabrikant.

Speel op veilig en vergeet niet om eerst al je persoonlijke bestanden (bladwijzers, foto's, documenten, ... ) veilig te stellen op een externe geheugendrager.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.