Ga naar inhoud

Laptop wordt te warm


Mich.

Aanbevolen berichten

Dag PC-kenners!

Als PC-analfabeet hoop ik dat een van jullie mij verder kan helpen. Ik heb sinds ongeveer 2 jaar een Asus Eee PC Seashell series met beeldscherm van 11 inch. Het probleem dat zich de laatste maanden voordoet (het wordt steeds erger) is dat de laptop warm wordt, op sommige momenten lijkt het gevaarlijk heet en sluit ik af. Ik heb de laptop sinds een aantal maanden zoveel mogelijk een aantal cm boven het sta-oppervlak geplaatst (door middel van een ovenrooster; improvisatie!). Soms helpt dit echter niet. Het is vooral erg (gaat dan ook veel lawaai maken) als ik serie kijk (op internet of gewoon bestanden die op de computer staan), maar ook als ik intensief bezig ben op internet (veel bestandjes downloaden, openen, veel sites openen,...). Ik ben echter student, dus in de les heb ik de mogelijkheid om m'n laptop van het oppervlak omhoog te halen niet, maar met enkel tekstverwerker overleeft hij het nog wel. Ik ga mijn laptop de komende tijd erg veel moeten gebruiken (i.v.m. eindwerk), dus zou dit probleem graag oplossen voor het te laat is en ik zonder laptop kom te zitten!

Ik heb al wat rondgekeken, en heb wat dingen gedaan die op andere plaatsen gesuggereerd werden. Allereerst heb Speccy geinstalleerd en hier kwam het volgende bestandje uit tevoorschijn (ik heb geen idee of het gaat werken als ik het op deze manier toevoeg aan dit bericht, op hoop van zegen!). Hier wel even toevoegen dat dit een bestandje is van wanneer de computer helemaal niet op het warmst voelt.

Ook heb ik Ccleaner geïnstalleerd, de laptop 'opgeruimd' en fouten hersteld.

Als laatste heb ik dan HiJackThis geïnstalleerd en daar een log bestandje van gemaakt, daar kwam het volgende uit;

[ATTACH]36385[/ATTACH]

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen! Ik hoop ook dat het probleem nog te verhelpen is zonder nieuwe laptop te moeten aanschaffen :)

Alvast bedanktt!

hijackthis.log

aangepast door Asus