Ga naar inhoud

laptopscherm valt uit na stand by


kevind

Aanbevolen berichten

Allen,

Ik heb een probleem met mijn acer laptop, core i3 , windows 7 home premium, 64 bit..

is nu ongeveer een 1.5 jaar oud..

soms, eigenlijk meestal , als hij in stand by gaat of het scherm gaat in stand by en ik start terug op , hoor ik de laptop terug opspringen maar het scherm blijft zwart. Vastlopen doet hij niet want hoor de windows geluiden. Zoals ik al zei het is niet altijd zo.

Nu sluit hij zelfs volledig af als ik het deksel sluit.

Als ik dan terug opstart geeft hij de melding dat windows niet correct afgesloten is.

Dit zijn de dingen die ik al gedaan heb:

- teruggezet naar een vroeger herstelpunt.

- clean install

- in cmd :powercfg.exe /hibernate off

- drivers grafische kaart geupdate ( Nvidia geforce cuda gt 520m)

- het is niet de inverter ..

het enige dat ik nog als oplossing zie is hem in stand by laten gaan en aansluiten op een extern scherm. en zien wat hij doet

Hebben jullie toevallig iets gelijkaardigs meegemaakt? of hebben jullie een oplossing?

Alvast bedankt.

- - - Updated - - -

Dit wou ik ook nog toevoegen: ik heb natuurlijk ook de instellingen van energie nagekeken en heb deze allemaal aangepast zoals ik het wil. wat ik kan doen is stand by altijd uitschakelen maar dat lost het probleem niet op als ik het deksel sluit....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.