Ga naar inhoud

Mijn Presario CQ71 start niet op.


Aanbevolen berichten

Ik heb op het moederboard wel 18 Volt gelijkspanning, maar de startknop doet niets. Er staat op de steker van de startknop wel verschillende spanningen, zoals 0,48 V en 2,4 V. Trouwens, het lampje op de powersteker werkt niet, hoewel er wel 1,5 V. op de steker staat, waarschijnlijk de voeding van deze led. Voor mijn gevoel is er ergens een zekering defect, maar kan ik deze nog niet ontdekken. Deze fout heb ik wel meer gehad. Wie weet waar de zekering zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het lampje bedoel ik inderdaad de led. Nee er werkt NIETS als ik de startknop indruk. Helemaal dood. Bij nader onderzoek blijken verschillende weerstanden te zijn verbrand, deze vervangen had geen zin, ze dreven direct van de tin af, zo heet werden ze. Ik denk, dat ik maar aan nieuw moederboard koop of een sloper met een kapot scherm of iets dergelijks.Dit is onbegonnen werk. Maar wel bedankt voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de feedback :top:

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten

door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.