Ga naar inhoud

Muis (Razer Ouroboros) stopt steeds met functioneren


Aanbevolen berichten

Hallo forumleden,

ik heb sinds enige dagen een nieuwe muis gekocht (Razer Ouroboros). Deze functioneerde in het begin prima. Op een bepaald moment kwam er echter een vraag of ik Razer drivers wilde installeren. Dit heb ik toen gedaan. Hierna stopte mijn muis echter met werken als ik een game opstartte, of iemand belde op skype (dit zijn de 2 momenten dat ik merkte dat hij stopte, misschien zijn er nog meer). Hij valt dan gewoon uit en raakt zijn verbinding met de pc kwijt. Als ik het spel dan afsluit gaat het weer vrolijk verder. Het maakt niet uit welke game ik ook opstart, hij valt altijd uit.

Hierna heb ik geprobeerd de driver weer te uninstallen, dit had echter geen effect. Ik heb toen mijn pc weer 2 dagen terug gezet, zodat als weer was zoals de tijd dat hij nog functioneerde. Toen deed hij het weer prima, ook bij games.

Echter kwam hij toen weer met de vraag om de driver te installeren, dit heb ik toen geweigerd, echter was het zelfde probleem weer aanwezig.

Hierna heb ik de tijd weer terug gezet, kwam hij weer met de update vraag, deze heb ik toen totaal genegeerd, en in msconfig gezorgd dat hij ook niet meer in beeld kwam. Dit werkte voor ongeveer 30 minuten, daarna was mij probleem weer daar.

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is of wat ik hieraan kan doen???????? Help a.u.b.!!

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.