Ga naar inhoud

Past videokaart wel in mijn pc?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ik heb niet echt een probleem maar ik twijfel ergens over. Ik wil een nieuwe videokaart kopen deze-> Club 3D Radeon R9 270 RoyalQueen @ Azerty.

En mijn moederbord is een: MSI FM2-A75MA-E35. De videokaart is PCi Express 3.0 x16. En het moederbord is een PCI Express 2.0 x16. Dus past die er wel op? En kan mijn processor: AMD A4-5300 de videokaart aan? En bij apparaatbeheer staat deze processor er 2 keer bij betekent dat wat? Ik weet dat ik veel vragen heb maar hopelijk kan iemand er antwoord op geven

groetjes, Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

AMD A4-5300 is 2 cores en dus ziet je ook 2 processors.

Dat wilt zeggen dat er 2 processor in één processor zit.

Stel dat je met een programma bezig ben en je wilt een ander programma starten dan zal de tweede processor actief worden.

De videokaart past op PCI Express 2.0 x16.

De gekozen versie verbruikt niet veel en dan zal je met 300 watt of hoger voeding voldoende hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke bedankt voor je antwoord. En ik heb nog een vraag is het vervangen van een videokaart moeilijk? Ik ben er al achter gekomen dat je eerst bij apparaatbeheer de video kaart moet aflsuiten. En de rest gewoon oude eruit klikken nieuwe erin klikken en installeren? (natuurlijk eerst de computer helemaal afluisten spanning eraf halen)

groetjes, Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.