Ga naar inhoud

Pc start niet meer..?


kefke900

Aanbevolen berichten

Hallo,

mijn computer gaat niet meer aan hier een aantal dingen waar ik zelf mee bezig ben geweest:

ik heb de ventilator los gehaald en stof vrij gemaakt

Voordat ik dat ben gaan doen keek ik of het groene lampje op het moeder bord branden en ja die brand

wanneer ik stroom op de computer zet piept hij maar dat was volgens mij van de ventilator die af en toe niet draaien zoveel stof.

verder heb ik gekeken of dat de opstart knop niet vast zat maar nee dat was het ook niet..

Ik weet er geen raad meer mee het raren is dat hij het de ene keer wel doet en de anderen keer niet...

Ik hoop dat iemand hier iets meer vanaf weet..

mvg kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op dit moment alles geïnspecteerd nu is echtelijk iets waar ik niks van snap ik heb me kabel in het stopcontact gestoken en de pc 5 min laten liggen nu draaien alle ventilatoren en alles maar de pc springt zelf aan met alle 2 de letjes voor bij de aan wn uit knop aan dan houdt hij het zoon 30-40 sec vol om aan te blijven en dan pats alles weer uit zonder op het beeldscherm geen beeld te krijgen toetsenbord krijgt stroom muis niet en het aan en uit gaan blijft maar herhalen op de zelfde manier wat kan hier het probleem zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echter geen idee hoe ik dit zou kunnen zien zonder dat ik enig beeld krijg en me computer zelf aan en uit gaat constant als er stroom op staat ik dacht eerst misschien is me videokaart verkeerd aangesloten nadat ik die helemaal gereinibgd heb samen met alles in me computer wof de uit resten en led knopjes zitten niet goed maar ik weet niet hoe die zouden moeten zitten want speaker zit er ook bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.