Ga naar inhoud

PC start niet meer op


YayYay

Aanbevolen berichten

Hallo,

Van de ene dag op de andere start mijn pc niet meer op.

Deed regelmatig opkuis van spyware/virussen, en hij werkte nog perfect.

- Medion PC, gekocht enkele jaren geleden (promotie Aldi).

- Blijft hangen op het zwarte opstartscherm met "Windows starten". Heb hem zo al eens 45min laten staan, start niet verder op.

- Foutherstel / opstarten in veilige modus / ... werkt allemaal niet, hij blijft ook steeds opnieuw hangen.

- Ik hoor mijn harde schijf niet werken tijdens de opstart, er gebeurt dus blijkbaar niets meer.

- Belangrijkste data heb ik back-up, maar toch nog veel data dat ik zou willen recupereren.

- Opstarten vanop Windows 7 cd lijkt ook niet te lukken.

Any ideas wat ik kan doen?

Bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Je zegt dat je vanaf CD niet op kunt starten. Koppel dan eens je cd-drive los. Probeer vervolgens opnieuw op te starten.

Je zegt ook dat je je harde schijf niet meer hoort, dus ik veronderstel dat je deze eerder wel hoorde. Omdat de harde schijf niet meer draait, ben ik bang dat deze stuk is, maar controleer voor de zekerheid of de twee kabels goed aangesloten zijn op de harde schijf.

Je kunt je schijf uit je pc halen om deze in een externe behuizing in te bouwen. Deze moet je dan uiteraard wel hebben.

Als je nu via een andere computer de bestanden toch van de schijf kunt halen heb je geluk. Anders ben ik bang dat je schijf echt stuk is en dus ook je data verloren is gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.