Ga naar inhoud

PC valt voortdurend uit


gelotti

Aanbevolen berichten

Al enige tijd heb ik een probleem met m’n PC (Dell 2005, XP) nl. na het opstarten valt de pc volledig uit. Dit kan al na 1 min. zijn maar het kan ook ’n halfuur zijn. Soms draait hij een halve dag zonder problemen. Nu is het wel zo dat het probleem verergerd in de zin van, de pc moet wel 5 à 6 keer terug aangezet worden om er misschien een 30 min mee te kunnen werken. Als ik de pc terug aanzet door gewoon op de startknop te drukken lukt dit dan niet meer, het lukt enkel nog indien ik een lichte schuddende beweging maak met de pc (ik weet het dit klinkt belachelijk). Daarna start hij op met de melding “PCI multimedia controller probleem”en daarna“nieuwe hardware gevonden” en vraagt om te installeren. Ik dacht natuurlijk eerst dat het wel ergens een slecht contact van één of andere poort of connectie was maar nu heb ik alles wel nagezien maar het probleem blijft bestaan . Heeft er iemand een idee waar ik nog kan zoeken om dit opgelost te krijgen.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.