Ga naar inhoud

printer


alfa10

Aanbevolen berichten

Enige tijd geleden heb ik (metjullie medewerking) mijn laptop moeten herstellen na een crash. Alles draait weer, ben alleen wat gegevens kwijt door een niet recente back-up. Mijn laptop zit in een thuisnetwerk en ik kon altijd vanaf hier de (USB) printer bedienen die aangesloten is op mijn desktop computer die elders staat. Nu kan dit niet meer en ik heb alle mogelijke herstelprogramma's laten draaien maar de printer reageert niet vanaf de laptop. Op beide computers staat de printers als standaard aangegeven. Wat kan ik nog meer doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag Alfa10,

Dus je printer reageert wel vanaf je desktop ? Kun je eens kijken via printers en apparaten bij configuratiescherm of daar nog lopende processen zijn (door op het icoon van de juiste printer klikken) ? D.w.z documenten die nog in wachtrij staan om afgedrukt te worden.

aangepast door Thedarkness
Link naar reactie
Delen op andere sites

De printer is dus niet draadloos en zat in het thuisnetwerk. Als ik de instellingen voor het thuisnetwerk open zie ik dat bij de printer een vinkje staat en neem ik aan dat hij in het thuisnetwerk is opgenomen of moet ik dit ergens anders controleren en/of opnieuw in het thuisnetwerk installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.