Ga naar inhoud

printer hp photosmart B 110 carrier geblokkeerd: wagen vastgelopen.


dannygui3510

Aanbevolen berichten

Ik heb een printer HP Photosmart b 110 AIO. Ik heb de cartridges (van HP!) vervangen, bij het opstarten schoot de cartridge wagen door en sindsdien heb ik enkel problemen. Ik heb al alles proper gemaakt, een full reset kunnen doen (toen werkte de display nog) maar nu slaat de cartridge carrier bij opstarten hard tegen de linker en rechterkant van de printer en ik krijg enkel nog de boodschap: wagen vastgelopen, verwijder oranje plastic wagenklem uit het apparaat en schakel de printer uit en weer in. Maar er is helemaal geen oranje plastic wagenklem !! Herstarten heb ik al 100 keer gedaan, geen enkeleffect en de display kan niet meer gebruikt worden. Heb ik hier een mechanisch probleem of kan dit via software of dergelijke opgelost worden? De animatie op display toont enkel dat ik de wagen eerst naar uiterst links en dan naar uiterst rechts moet schuiven en herstarten. Geen enkel effect ! Help !! :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ dannygui3510,

:welkom: op PCH!

de boodschap: wagen vastgelopen, verwijder oranje plastic wagenklem uit het apparaat en schakel de printer uit en weer in. Maar er is helemaal geen oranje plastic wagenklem !!

Ik heb géén printer, maar zie bij deze link wat wordt met oranje plastic wagenklem bedoeld. Klik op alles weergeven en vervolgens ga naar Stap twee.

post-41531-1417705675,9744_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.