Ga naar inhoud

Printer probleem


ruud

Aanbevolen berichten

Heb sinds vandaag volgend printer probleem, print niet uit word, excel, outlook of internet print wel PDF files.

Is een HP ENVY 4500, die op wireless printen staat, heeft gewerkt dat is wat zo raar is.

Heb zelf alles geprobeerd wat ik ervan ken, niets helpt als ik in de instellingen ga vraagt hij bij wireless aan antwoordzin, geen flauw idee wat dat zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Welke foutmelding krijg je als het printen niet lukt?

Heb je in die software waar het printen niet lukt nagekeken of de juiste printer daar geselecteerd is?

Wat bedoel je met antwoordzin? Best maak je er een printscreen van en plaats die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je in die software waar het printen niet lukt nagekeken of de juiste printer daar geselecteerd is?

Daar bedoel ik onderstaande mee. Is dat bij jouw correct?

post-23245-1417705745,3004_thumb.jpg

Ook vraag ik me af of je probleem ook iets met dit topic te maken heeft.

Best even afwachten hoe het daar verder gaat.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de reactie in andere thread gelezen en daar is de rotzooi eruit, printer nog zelfde probleem.

Maar snap niet hoe het mogelijk is dat hij PDF files wel print en de andere niet?

- - - Updated - - -

Net ook even getest met word document, goed nagezien of juiste printer was aangeduid en dat klopte, printen ging niet wordt niks doorgegeven want documenten in wachtrij blijft op 0 staan.

Dan even dat document als pdf opgeslagen en probleemloos geprint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan even dat document als pdf opgeslagen en probleemloos geprint.

Dat opslaan als pdf doe je in Word zelf? En het printen doe je vanuit??

Je zou eerst eens Office kunnen herstellen, maar er is nog nergens vermeld welke versie je gebruikt, dus graag ook even vermelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.