Ga naar inhoud

Printopdrachten kunnen niet uit de wachtrij verwijderd worden


cbudjhawan

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik probeer documenten te printen naar een Dell 3115cn MFP laser printer, maar deze blijven in de wachtrij staan.

Wat ik ook probeer de opdrachten blijven in de wachtrij staan. Ik heb zelfs geprobeerd om de printspooler te resetten, maar krijg

de volgende foutmelding: Kan de Print Spooler-service op de lokale computer niet stoppen.

Foutcode 1061: De service kan momenteel geen besturingsberichten accepteren. Zie bijlage

[ATTACH]35254[/ATTACH] Ik zou het heel erg waarderen als jullie mij kunnen helpen. Vriendelijke groet, Carla Budjhawan

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5

Scan saved at 23:00:03, on 31-8-2014

Platform: Windows Vista (WinNT 6.00.1904)

MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18882)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\Windows\system32\taskeng.exe

C:\Windows\system32\Dwm.exe

C:\Windows\Explorer.EXE

C:\Program Files\XPSMiniViewGadget\XPSMiniViewGadget.exe

C:\Program Files\Dell Printers\Dell MFP Color Laser Printer 3115cn\Address Book Editor\Launcher.exe

C:\Program Files\Dell Printers\paperport\pptd40nt.exe

C:\Windows\ehome\ehtray.exe

C:\Windows\ehome\ehmsas.exe

C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe

C:\Windows\system32\ctfmon.exe

C:\Windows\system32\wuauclt.exe

C:\Users\carla\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe

C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe

C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Program Files\AVG\AVG2014\avgui.exe

C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\WINWORD.EXE

C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe

C:\Users\carla\Downloads\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = MSN NL: Hotmail, Outlook, Skype, het laatste nieuws, entertainment en meer!

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.google.nl/ig/dell?hl=nl&client=dell-row&channel=nl&ibd=6080905

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Internet Explorer aangeboden door Dell

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll

O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll

O2 - BHO: Java Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0\bin\ssv.dll

O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll

O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll

O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.7.9012.1008\swg.dll

O2 - BHO: Browser Address Error Redirector - {CA6319C0-31B7-401E-A518-A07C3DB8F777} - C:\Program Files\Dell\BAE\BAE.dll

O2 - BHO: Java Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0\bin\jp2ssv.dll (file missing)

O3 - Toolbar: (no name) - !{11111111-1111-1111-1111-110511951199} - (no file)

O3 - Toolbar: (no name) - !{18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - (no file)

O3 - Toolbar: (no name) - !{2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - (no file)

O3 - Toolbar: (no name) - !{31332EEF-CB9F-458F-AFEB-D30E9A66B6BA} - (no file)

O3 - Toolbar: (no name) - !{3593C8B9-8E18-4B4B-B7D3-CB8BEB1AA42C} - (no file)

O3 - Toolbar: (no name) - !{3A2D5EBA-F86D-4BD3-A177-019765996711} - (no file)

O3 - Toolbar: (no name) - !{54CF99CA-43A0-424E-A383-3C60070C4C48} - (no file)

O3 - Toolbar: (no name) - !{86A06E94-723E-902D-E21C-D6B10B2DD9E2} - (no file)

O3 - Toolbar: (no name) - !{a235e1e3-6296-4710-af39-104a7faa6c7c} - (no file)

O3 - Toolbar: (no name) - !{a4c2fb10-84c3-44eb-9f9e-860fa1d9a797} - (no file)

O3 - Toolbar: (no name) - !{C1AF5FA5-852C-4C90-812E-A7F75E011D87} - (no file)

O3 - Toolbar: (no name) - !{DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - (no file)

O3 - Toolbar: (no name) - !{f236ca79-3123-4afb-9f74-e98117ad5625} - (no file)

O3 - Toolbar: (no name) - !{fbcbc43a-dca9-4192-a4c8-b57fd0f77d4d} - (no file)

O4 - HKLM\..\Run: [DLPSP] "C:\Program Files\Dell Printers\Additional Color Laser Software\Status Monitor\DLPSP.EXE"

O4 - HKLM\..\Run: [Dell MFP Color Laser Printer 3115cn Launcher] "C:\Program Files\Dell Printers\Dell MFP Color Laser Printer 3115cn\Address Book Editor\Launcher.exe" /s

O4 - HKLM\..\Run: [PaperPort PTD] "C:\Program Files\Dell Printers\paperport\pptd40nt.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [indexSearch] "C:\Program Files\Dell Printers\paperport\IndexSearch.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [AVG_UI] "C:\Program Files\AVG\AVG2014\avgui.exe" /TRAYONLY

O4 - HKLM\..\Run: [MSConfig] "C:\Windows\system32\msconfig.exe" /auto

O4 - HKLM\..\Run: [blockAndSurf] C:\Program Files\di9BlockAndSurf\BlockAndSurf.exe

O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe

O4 - HKCU\..\Run: [skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun

O4 - HKCU\..\Run: [DellSystemDetect] C:\Users\carla\AppData\Local\Apps\2.0\2346X6O2.ME9\EH6N7LBK.ZZH\dell..tion_0f612f649c4a10af_0005.0008_a4204ff54ae5d3ac\DellSystemDetect.exe

O4 - HKCU\..\RunOnce: [!DefaultSetup] C:\Users\carla\AppData\Local\Microsoft\DefaultSetup\DefaultSetup.exe

O4 - HKCU\..\RunOnce: [FlashPlayerUpdate] C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashUtil32_14_0_0_145_ActiveX.exe -update activex

O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2iexp.dll (file missing)

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2iexp.dll (file missing)

O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\ONBttnIE.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\ONBttnIE.dll

O9 - Extra button: Skype Click to Call - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype Click to Call - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll

O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\REFIEBAR.DLL

O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-12650 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm

O15 - Trusted Zone: *.dell.com

O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) - http://appldnld.apple.com.edgesuite.net/content.info.apple.com/QuickTime/qtactivex/qtplugin.cab

O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll

O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - (no file)

O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll

O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL

O20 - Winlogon Notify: GoToAssist - C:\Program Files\Citrix\GoToAssist\514\G2AWinLogon.dll (file missing)

O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\Windows\system32\browseui.dll

O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe

O23 - Service: AVG Security Toolbar Service - Unknown owner - C:\Program Files\AVG\AVG10\Toolbar\ToolbarBroker.exe

O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG2014\avgwdsvc.exe

O23 - Service: Bonjour-service (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe

O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe

O23 - Service: Dell Printer Status Watcher (DLPWD) - Dell Inc. - C:\Program Files\Dell Printers\Additional Color Laser Software\Status Monitor\DLPWDNT.EXE

O23 - Service: Dell Printer Status Database (DLSDB) - Dell Inc. - C:\Program Files\Dell Printers\Additional Color Laser Software\Status Monitor\DLSDBNT.EXE

O23 - Service: GoToAssist - Citrix Online, a division of Citrix Systems, Inc. - C:\Program Files\Citrix\GoToAssist\514\g2aservice.exe

O23 - Service: Intel® Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\Iaantmon.exe

O23 - Service: JSW Hardware Button Service (JSWHwBtn) - Unknown owner - C:\Program Files\Wireless\WPS\HwBtnSvc.exe

O23 - Service: WPS (jswpsapi) - Unknown owner - C:\Program Files\Wireless\WPS\jswpsapi.exe

O23 - Service: NLS Service (nlsX86cc) - Nalpeiron Ltd. - C:\Windows\system32\NLSSRV32.EXE

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe

O23 - Service: LiveShare P2P Server 10 (RoxLiveShare10) - Sonic Solutions - C:\Program Files\Common Files\Roxio Shared\10.0\SharedCOM\RoxLiveShare10.exe

O23 - Service: RoxMediaDB10 - Sonic Solutions - C:\Program Files\Common Files\Roxio Shared\10.0\SharedCOM\RoxMediaDB10.exe

O23 - Service: Roxio Hard Drive Watcher 10 (RoxWatch10) - Sonic Solutions - C:\Program Files\Common Files\Roxio Shared\10.0\SharedCOM\RoxWatch10.exe

O23 - Service: SessionLauncher - Unknown owner - C:\Users\ADMINI~1\AppData\Local\Temp\DX9\SessionLauncher.exe (file missing)

O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe

O23 - Service: SigmaTel Audio Service (STacSV) - SigmaTel, Inc. - C:\Windows\system32\STacSV.exe

O23 - Service: stllssvr - MicroVision Development, Inc. - C:\Program Files\Common Files\SureThing Shared\stllssvr.exe

O23 - Service: TeamViewer 8 (TeamViewer8) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files\TeamViewer\Version8\TeamViewer_Service.exe

--

End of file - 10267 bytes

Printspooler met foutcode.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Carla,

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.


  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen


  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er een reden waarom je de updates van Vista nog niet hebt gedownload ?

Je Java software is verouderd.

Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem.

Ga naar Java en download daar de correcte Java versie.

  • Klik op "Gratis Java-download".
  • Ga akkoord met de licentiebepalingen en klik op de button voor de gratis download.
  • Het bestand JavaSetup wordt aangeboden - kies hier voor "bestand opslaan".
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn - zeker je web browser!
  • Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
  • Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE of JAVA) in de naam.
  • Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
  • Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
  • Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
  • Klik vervolgens op JavaSetup om de nieuwste versie van Java te installeren.
  • Vink de installatie van de Ask toolbar uit en ga dan verder met de installatie.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  C:\Windows\tasks\At1.job;f
 C:\Users\carla\AppData\Roaming\DSite;fs
 C:\Windows\tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job;f
 {11111111-1111-1111-1111-110511951199};c
 {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3};c
 {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F};c
 {31332EEF-CB9F-458F-AFEB-D30E9A66B6BA};c
 {3593C8B9-8E18-4B4B-B7D3-CB8BEB1AA42C};c
 {3A2D5EBA-F86D-4BD3-A177-019765996711};c
 {54CF99CA-43A0-424E-A383-3C60070C4C48};c
 {86A06E94-723E-902D-E21C-D6B10B2DD9E2};c
 {a235e1e3-6296-4710-af39-104a7faa6c7c};c
 {a4c2fb10-84c3-44eb-9f9e-860fa1d9a797};c
 {C1AF5FA5-852C-4C90-812E-A7F75E011D87};c
 {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9};c
 {f236ca79-3123-4afb-9f74-e98117ad5625};c
 {fbcbc43a-dca9-4192-a4c8-b57fd0f77d4d};c
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
 ""=-,r
 "BlockAndSurf"=-;r
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Softonic for Windows];r
 C:\Users\carla\AppData\Local\Softonic;fs
 C:\DelFix.txt;f
 C:\MBAM Scanlog.txt;f
 C:\ProgramData\5fd9e3436fcece72;fs
 C:\Program Files\Common Files\DVDVideoSoft;fs
  emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden waarom ik bepaalde updates niet download is vanwege virus. Toen ik Java had gedownload

was mijn pc geïnfecteerd en moest helemaal schoongemaakt worden. Nu hoop ik dat het goed gaat.

Is er een reden waarom je de updates van Vista nog niet hebt gedownload ?

Je Java software is verouderd.

Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem.

Ga naar Java en download daar de correcte Java versie.

  • Klik op "Gratis Java-download".
  • Ga akkoord met de licentiebepalingen en klik op de button voor de gratis download.
  • Het bestand JavaSetup wordt aangeboden - kies hier voor "bestand opslaan".
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn - zeker je web browser!
  • Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
  • Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE of JAVA) in de naam.
  • Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
  • Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
  • Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
  • Klik vervolgens op JavaSetup om de nieuwste versie van Java te installeren.
  • Vink de installatie van de Ask toolbar uit en ga dan verder met de installatie.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  C:\Windows\tasks\At1.job;f
 C:\Users\carla\AppData\Roaming\DSite;fs
 C:\Windows\tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job;f
 {11111111-1111-1111-1111-110511951199};c
 {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3};c
 {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F};c
 {31332EEF-CB9F-458F-AFEB-D30E9A66B6BA};c
 {3593C8B9-8E18-4B4B-B7D3-CB8BEB1AA42C};c
 {3A2D5EBA-F86D-4BD3-A177-019765996711};c
 {54CF99CA-43A0-424E-A383-3C60070C4C48};c
 {86A06E94-723E-902D-E21C-D6B10B2DD9E2};c
 {a235e1e3-6296-4710-af39-104a7faa6c7c};c
 {a4c2fb10-84c3-44eb-9f9e-860fa1d9a797};c
 {C1AF5FA5-852C-4C90-812E-A7F75E011D87};c
 {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9};c
 {f236ca79-3123-4afb-9f74-e98117ad5625};c
 {fbcbc43a-dca9-4192-a4c8-b57fd0f77d4d};c
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
 ""=-,r
 "BlockAndSurf"=-;r
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Softonic for Windows];r
 C:\Users\carla\AppData\Local\Softonic;fs
 C:\DelFix.txt;f
 C:\MBAM Scanlog.txt;f
 C:\ProgramData\5fd9e3436fcece72;fs
 C:\Program Files\Common Files\DVDVideoSoft;fs
  emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

zoek-results.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je topic even heropend, want er zijn nog een aantal (kleine) probleempjes op te lossen ;-)

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
 C:\Users\carla\AppData\Local\AskPartnerNetwork;fs
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
 "ApnTBMon"=-;r
 CHRdefaults;
 autoclean;

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.