Ga naar inhoud

Probleem met Interne Harde Schijf als Externe Harde Schijf


anarkeeorange

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Een tijdje geleden begaf mijn PC het. Ik wou de gegevens van de interne harde schijf recupereren,

en sloot deze aan als externe harde schijf via Delock adapter USB 3.0 -> 22 pin Sata.

Mijn andere PC aanvaarde deze schijf (ik kon ze zien in mijn verkenner) maar toen ik er naartoe wou gaan,

kreeg ik de foutmelding 'Plaats een schijf of ander geschikt medium'...

Hoe kan ik dit oplossen?

Bedankt alvast!

Jan-Pieter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien haalt u betere resultaten met een live DVD van Zorin OS 9

Download de laatste release van Zorin OS 9 (klik op de rode link) naar de map "Downloads" op uw werkende computer.

Het bestand dat u download is een .ISO bestand

Download de ISO burner ImgBurn (klik op de rode link) en gebruik dit programma om het .ISO bestand van Zorin OS 9 te branden op de laagste mogelijke brandsnelheid x4 (heel belangrijk).

Plaats de DVD van Zorin OS 9 in de DVD-rom van uw computer en laat de computer vanaf cd opstarten door dit in het BIOS zo in te stellen.

Wanneer de DVD opstart kies je voor de live omgeving van Zorin OS 9.

Ga vervolgens naar Menu (Start) en in het snel menu kies je voor "Locaties" (klik daarop).

Vervolgens klik je op "Bestandssyteem".

Vervolgens klik je op het Volume van de aangesloten externe schijf (in het linker deelvenster) en bekijk uw bestanden, kopieer deze of sla ze op in een ander medium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.