Ga naar inhoud

Problemen met graphics.


vliegendeturk

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb laatst mijn laptop opnieuw geinstalleerd maar sinds dien heb ik alleen maar problemen.

Ik heb geprobeerd om Minecraft, League of Legends etc. erop te zetten maar ik kreeg meldingen dat mijn videokaart drivers out of date zijn.

Dus probeerde ik mijn drivers up te daten maar alles bleek gewoon goed te zijn volgens de Intelcore website.

Ook heb ik AMD geprobeerd, maar ik kreeg de drivers niet binnen om een of andere redenen.

Vroeger had ik ATI Catalyst op mijn laptop als ik het me goed herinner en Catalyst Control Center en dat hielp me vaak bij problemen zoals graphics etc.

Dus probeerde ik ATI Catalyst te downloaden maar elke keer als ik het probeerde te downloaden wist ik niet onder welke categorie ik mijn computer moest zetten op de website omdat ik niet wist wat er in mijn laptop zat en de Dx Diag redelijk ingewikkeld vindt.

Dus downloade ik vele software van de AMD website maar geen een van de drivers werkte.

Dat kon ik merken omdat ik vroeger met mijn rechtermuisknop op mijn bureaublad klikte en een Catalyst optie zag die ik nu niet meer zie zelfs als ik de driver heb gedownload.

Ik heb alle ATI software meerdere keren verwijdert, de folders in program files ook en toen opnieuw de ATI software geinstalleerd maar toch kon ik de software die ik zou moeten krijgen niet zien.

Ik heb een ATI radeon premium graphics sticker en een Intel core I3 inside sticker op mijn laptop.

Dus ik ging er van uit dat ik AMD drivers moest downloaden en de Intel core drivers.

Misschien heeft iemand een idee hoe ik dit zou moeten oplossen?

Ook had ik iets gelezen dat iemand een Nvidia driver had geinstalleerd, en toen werkte alles weer goed maar ik heb geen Nvidia dus ik denk niet dat het mij gaat helpen.

Ik heb 2 fotos van mijn Dx Diag hieronder gepost zodat jullie een beeld kunnen krijgen hoe mijn laptop in elkaar zit qua specs enzo want ik kom er maar niet uit.

Misschien kunnen jullie dan ook download links geven van de driver die ik nodig heb en niet alleen een website aub want ik heb geen idee wat er precies in me laptop zit omdat ik de Dx Diag redelijk ingewikkeld vindt.

post-49888-1417705898,9301_thumb.jpg

post-49888-1417705898,9749_thumb.jpg

(plaatjes iets groter en -hopelijk- ook wat leesbaarder gemaakt - ¨Passer)

post-49888-1417705898,692_thumb.jpg

post-49888-1417705898,7334_thumb.jpg

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de slechte kwaliteit.

Merk: Sony

Modelnummer: VPCEA4S1

Hier kan je ook nog wat informatie vinden over de computer: Sony Vaio VPC-EA4S1E Zwart - Laptopshop.nl

- - - Updated - - -

Ik zie nu toevallig iets zoals ''Sony drivers'' nadat ik de artikelnummer in typte, kan het zijn dat deze drivers de juiste drivers zijn voor mijn laptop?

http://sonyvaiodriver.com/category/sony-vaio-vpcea4s1eg-drivers/

Er staat namelijk eentje van ATI bij.. is dat 'm?..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.