Ga naar inhoud

razor naga probleem


viis0

Aanbevolen berichten

hey allemaal,

ik heb sinds vandaag een razor naga 2014 gekocht (mijn logitech muis was finaal gestorven).

en ben al sinds deze ochtend op zoek om mijn probleem op te lossen.

wanneer ik de muis inplug , krijg ik een error van windows dat het stuurprogramma niet correct geïnstalleerd is.

ook licht de muis niet op en werkt hij helemaal niet!

ik dacht, ok misschien is dit normaal dus ik zal de verder de installatiestapjes uitvoeren ...

- razer synapse 2.0 downloaden,

- account aanmaken en registreren

- en dan zou het programma normaal de muis moeten detecteren en de bijhorende software downloaden..... (heb alle stapjes perfect gevolgd)

maar er verschijnt in het programma = please plug in a razer device (of iets in die aard) , dus het programma herkent de muis niet.

wanneer ik bij apparatenbeheer ga kijken staat mijn muis als unknown device en is er geens tuurprogramma voor

en wanneer ik klik bij drivers updaten (online zoeken, gezien je drivers nrml via het programma moet krijgen).

Dan vindt hij een driver, maar kan hij die niet instaleren omdat de toegang geweigerd is...

1) heb al geprobeerd de uac instelling aan te passen

2) in safemode gaan alle muisdriver deleten en dwingen windows mijn muis te herkennen

3) verschillende usb poorten proberen

nog talloze andere pogingen maar allemaal vruchteloos

Ik vermoed dat het software matig gerelateerd is en dat het probleem zich bij mijn pc bevindt...

maar gezien ik pc-gehandicapt ben kan ik het probleem zelf niet vinden noch oplossen...

dus momenteel zit ik hier met een naga die dus niets doet of kan

iemand enig idee hoe dit te verhelpen ?

greetzz viis0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

edit : wanneer ik de muis insteek bij het opstarten licht hij op, maar wanneer het inlogscherm verschijnt stopt hij met branden. ook staat mijn muis bij apparaten als unknown device en bij apparatenbeheer staat hij bij de universal serie-bus controllers als razer naga 2014 zonder stuurprogramma ... nog steeds kan ik het stuurprogramma niet installeren want dan krijg ik de error = "toegang geweigerd" , terwijl er maar 1 account op deze pc is en dat die full admin is..

hopelijk kan deze informatie helpen tot enig idee van jullie om dit op te lossen :(

ook herkent hij mijn oude logitech muis niet meer, deze staat nu als HID- muis ipv g500 ...

de drivers van deze muis kan ik ook niet herinstalleren want ik krijg dan de zelfde error.

aangepast door viis0
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.